wtorek, 23 lutego 2016

Pojawiasz się i znikasz , taka Twoja taktyka.

    Kobieta ma być kobietą i ma wyglądać jak kobieta a nie jak wytapetowany pokemon.


Zmarnowałam już 4 tubki korektoru, a w moim zeszycie nadal widzę serduszka, które rysowałam dla ciebie.! ;o


      Podobno szczęściem można się zarazić jak chorobą.. Ale jakoś nigdy nie widać epidemii

Zajebiście się dobraliście. On Cie denerwuje, Ty go denerwujesz ale i tak widać że cholernie się kochacie. ;D
 
Nie wszystko ma cenę, pierdolenie! Na tym świecie są rzeczy ważniejsze od ciebie.! // Chada. <33  

Miałam Go tylko polubić, a zakochałam się do granic własnych możliwości. Nawet nie wiedziałam, że tak potrafię .. ♥

            Na drodze do miłości powinni stawiać znaki ‚ uwaga, idiota ! ‚  



 Przytulił ją. Poczuła się bezpiecznie i to ją zabijało, bo wiedziała, że nie może mu zaufać..  

               Jestem szmatą bo nie możesz mnie mieć ? Gratulacje . ;o 

Frajer, który ma gdzieś uczucia innych ludzi. Idiotka, która zakochuję się w debilu, który jej uczucia ma za nic. ;[ 

Napluć wszystkim ‚ kochanym ‚ osobom , uśmiechnąć się i powiedzieć : za to wspaniałą przyjaźń  

Najgorsze uczucie? Gdy wiesz, że jemu nie zależy, a mimo wszystko wciąż masz nadzieję, że napisze. ;<

             Życie to film z kiepskim reżyserem i jeszcze gorszą obsadą ; /  

                                                       SŁOŃ-SZCZERZE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz