czwartek, 11 lutego 2016

Bez tytułu

Dziś bez tytułu i piosenki :(
 
Czasami mnie diabeł kusi, by uwierzyć w słowa wypowiadane przez mężczyznę..

Mój książę zmierza do mnie na żółwiu, a nie na rumaku, więc dlatego jeszcze go nie ma.

Od kiedy pojawiłeś się w moim życiu to nawet komputer zszedł na drugie miejsce. ♥

Dostaniesz świra prędzej czy później, to pewne. nie odzyskasz dawnego życia, bo już poległeś.  

                         Nie rozumiesz, że nikt nie zastąpi mi Ciebie. 

 Mówisz, że moje życie jest kolorowe.. a może to tylko Ty widzisz je w kolorach? mówisz, że nie mam powodów do zmartwień.. a może to Ty nie wiesz czym są zmartwienia? mówisz, że nie wiem co to życie.. a może to Ty nie wiesz jaki jest jego sens? mówisz, że nie wiem co to miłość.. i może masz rację.

- Miałaś nie palić.
 - A ty miałeś kochać na zawsze

Boję się,strasznie,że pewnego dnia powiesz mi 'To koniec' a ja nie będę potrafiła Cię zatrzymać,bo wtedy serce podejdzie mi do gardła,oczy zajdą mgłą,wybuchnę płaczem .


                      -Jeśli kocha to wróci . ?
                             -Nie , jeśli kocha to nie zostawi .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz