niedziela, 7 lutego 2016

Gram w simsy, więc wiem co to prawdziwe życie, szmato! xd

                                       – Wypijmy za błędy.
                                                 - Najpierw ogarnij tyle wódki.

                                   – Gdzie idziesz? – zapytał. 
                                                  - Złamać komuś serce. – odparłam.

                  Dziwny jest ten świat . Czesiek miał rację .

    Popatrz mi w oczy i powiedz, że jestem dla Ciebie nikim. Dasz radę? 

 Olać realia, pieprzyć rzeczywistość. Pieprzyć to że znów coś nie wyszło. 

Chciałabym kiedyś spotkać księcia na białym koniu i powiedzieć mu że jest frajerem.  

Jedyny romans jaki mamy to ten z wódką, to chyba ona jest naszą drugą połówką. // Miuosh. ♥

Czy Ty nie rozumiesz mojego bólu? Twoja obojętność wykańcza mnie już totalnie..

 Ból nas jednoczy. Blizny uczą nas milczeć.

99% idiotów czyta ten opis z ręką na myszce.

Zgubiłam sens. Noo, spierdolił mi gdzieś

Dziwka. – Noo. Wiem, że się nią urodziłaś, ale księżniczką nie zdechniesz. 

  Jakby mu zależało napisałby.
Pieprzoną kropkę, ale by napisał.

Dziękuje za uwagę, teraz to ja mam wyjebane.  

-Biegasz z rana?
-Tak, głównie po mieszkaniu, krzycząc: „Kurwa, zaspałem!” 

 Nie wolno pozwalać po sobie deptać , nie wolno dać zmienić się w pył ..

 

Kali i Paluch - Milion Dróg do Śmierci

                                                     ~Izia <3


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz