wtorek, 9 lutego 2016

Podwórko uczy zasad, policja uczy biegać. :D

                      Jeśli musisz coś mi łamać złam mi nogę, nie serce.

Zamknij oczy i zapomnij, że istnieje świat. Teraz jestem tu tylko ja, czas nie istnieje i widzisz tylko, jak dotykam cię spojrzeniem.

Tylko spróbuj klepnąć mnie w tyłek, a tak Ci przypierdolę, że poczujesz wiosnę, albo od razu cztery pory roku. 

                    Uważaj! Są rzeczy, których się nie wybacza. 

Nie to, że mam uprzedzenia do Twojej laluni, ale niech sukę coś na środku ulicy pierdolnie od tyłu 

                 Kobieta grzeszna pragnie niemożliwego i niemożliwe dostaje.

                        Namieszałeś w mojej głowie jednym gestem jednym słowem . ♥

Imożesz wmawiać sobie, że on już nic dla Ciebie nie znaczy, że bez niego jest Ci lepiej, że przecież w życiu jest tyle fajniejszych i lepszych niż on. A gdy tylko na wyświetlaczu telefonu pojawi się znany, lecz dawno usunięty numer , serce zakuje jak nigdy dotąd. A wraz z wiadomością wspomnienia wrócą… 

             Chociaż ten jeden raz przytul mnie tak jakby świat skończyć się miał . ♥ 

Dzisiaj króciutko,ale następny post będzie dłuższy:) 

                   Wet - Nicole Scherzinger 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz